Verkkolasku yrityksille

helppoa - luotettavaa - kustannustehokasta

Verkkolasku yrityksille - iPost Invoice  

Helpoin tie sähköiseen laskutukseen 

Laskujen lähettämiseen menee usein paljon aikaa ja resursseja, jonka voisit käyttää muuhunkin.

Oletko koskaan ajatellut: 

  • Voisinko hoitaa laskujen lähettämisen yksinkertaisemmin? 
  • Miten varmistan nopeuden ja joustavuuden tinkimättä kuitenkaan luotettavuudesta? 
  • Miten voin vastata asiakkaiden vaatimuksiin sähköisestä laskusta helposti ja edullisesti? 


iPostilla
 onnistut 

iPostin avulla kassavirtasi nopeutuu ja laskutuksen kustannukset pienenevät huomattavasti.  

iPost Invoice -palvelun avulla on mahdollista lähettää yritysasiakkaille laskuja paperilla tai sähköisesti hyödyntämällä useiden laskutusjärjestelmien tuottamaa Finvoice-aineistoa. 

Yritysten laskut voidaan toimittaa perille Finvoice-verkkolaskuna, kuluttajille osoitetut kirjeet toimitamme paperisen kirjeen lisäksi myös sähköisenä OmaPosti-palveluun. 

Lähettäjä valitsee yrityksille meneville laskuille haluamansa toimitustavan: paperi- tai verkkolaskun. Kaikki palvelun kautta lähetetyt laskut talletetaan tietovarastoon, josta laskuttaja voi selata niitä internet-selaimen avulla vuoden ajan. Tarvittaessa palveluun voidaan liittää sähköinen pitkäaikaisarkistointi. 

Tutustu iPost Invoice -suunnitteluohjeeseen. >> 

Mikä on Finvoice-verkkolasku? 

Finvoice-verkkolasku on suomalaisten pankkien yhteinen esitystapa verkkolaskulle. Standardia ylläpitää Finanssialan keskusliitto. Lisätietoja Finvoice-standardista.